POLITYKA PRYWATNOŚCI W SERWISIE INTERNETOWYM MOJE.DELIKATESY.PL  

  1. DEFINICJE
    1. Administrator – Eurocash Franczyza z siedzibą w Komornikach (62-052 ), ul. Wiśniowa 11.  
    2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej  do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających  fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną  tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje  gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii. 
    3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.  
    4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia  2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 
    5. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.moje.delikatesy.pl.   
    6. Aplikacja – aplikacja mobilna prowadzona przez Administratora pod nazwą „moje delikatesy” dostępna do pobrania w sklepach aplikacji mobilnych Google Play Store i AppleStore.   
    7. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku  usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
    8. Konto - konto Użytkownika zapewniające dostęp do zasobów zawartych w Serwisie. W  ramach tej kategorii rozróżniane są następujące rodzaje Kont:
      1. Konto Franczyzobiorcy – konto dostępne wyłącznie dla osoby fizycznej, która współpracuje z Administratorem na podstawie zawartej umowy franczyzowej;   
      2. Konto Sklepu Franczyzowego – konto dostępne wyłącznie dla personelu  zatrudnionego w sklepie franczyzowym prowadzonym przez franczyzobiorcę, który zawarł  z Administratorem umowę franczyzową;
      3. Konto Agenta– konto dostępne wyłącznie dla osoby fizycznej, która współpracuje z  Administratorem na podstawie zawartej umowy agencyjnej;  
      4. Konto Sklepu Agencyjnego – konto dostępne wyłącznie dla personelu zatrudnionego w  sklepie agencyjnym prowadzonym przez agenta, który zawarł z Administratorem umowę  agencyjną;  
      5. Konto Sklepu Własnego – konto dostępne wyłącznie dla personelu zatrudnionego w  sklepie prowadzonym przez Administratora.
         
  2. PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU 
    1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie  niezbędnym do świadczenia poszczególnych usług oferowanych w Serwisie, a także  informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Zakres usług świadczonych za  pośrednictwem Serwisu różni się w zależności od rodzaju konta jakie posiada Użytkownik.  
      Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych  gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkowników.  

  3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH KORZYSTANIE Z SERWISU LUB APLIKACJI  
    1. Posiadanie Konta jest niezbędne, by uzyskać dostęp do Serwisu lub Aplikacji. Konta  Użytkowników w Serwisie zakładane są przez Administratora. Po utworzeniu Konta  Administrator przesyła do Użytkownika na podany przez niego adres e-mail link aktywacyjny.  Po kliknięciu w link przez Użytkownika wymagane jest wprowadzenia nowego hasła  i postępowanie zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami Administratora. Dodatkowo,  Administrator udostępnia Użytkownikom możliwość logowania i korzystania z funkcjonalności  Serwisu za pośrednictwem Konta w Aplikacji. W takim wypadku przetwarzanie danych w  ramach Aplikacji będzie obywać się na tożsamych zasadach jak w Serwisie.   
    2. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne  identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych  podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora w celu:   
      1. świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści  udostępnianych w Serwisie lub w Aplikacji, w świadczenia usług związanych z  prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie lub Aplikacji - podstawą prawną przetwarzania  danych osobowych w tym celu jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art.  6 ust. 1 lit. b RODO);   
      2. analitycznym i statystycznym, w tym analizy sposobu korzystania z Serwisu lub Aplikacji przez Użytkownika, aby dostosować oferowane Użytkownikowi funkcjonalności do  potrzeb Użytkownika – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie  uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu  analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy i rozwoju stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;   
      3. technicznym, administracyjnym, związanym z zapewnianiem bezpieczeństwa Serwisu lub  Aplikacji oraz zarządzaniem tym Serwisem lub Aplikacją – wówczas podstawą prawną  przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),  polegający na prowadzeniu prac informatycznych i administracyjnych mających na celu  utrzymanie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania Serwisu lub Aplikacji;   
      4. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami  – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art.  6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na obronie jego interesów gospodarczych.   
    3. Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach  systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania  chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane  w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych  ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych,  administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu oraz zarządzania tym  Serwisem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną  przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).  polegający na dostarczaniu oraz ulepszaniu oferowanych Użytkownikom funkcjonalności.
    4. Jeżeli Użytkownik zamieszcza w Serwisie lub w Aplikacji jakiekolwiek Dane osobowe innych  osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić  jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów prawa i dóbr osobistych tych osób.
    5. Administrator umożliwia Użytkownikom
      1. zalogowanie się - za pośrednictwem funkcjonalności Serwisu do zewnętrznego serwisu  prowadzonego pod adresem https://platnosci.eurocash.pl/ (dalej: „Portal Płatności”),  który pozwala Użytkownikowi rozliczać faktury wystawione mu przez spółki z Grupy  Eurocash. Eurocash Franczyza sp. z o.o. nie uzyskuje dostępu do danych osobowych  Użytkownika dostępnych w Portalu Płatności – w tym zakresie administratorem danych  osobowych jest właściciel Portalu Płatności, tj. Eurocash S. A. z siedzibą w  Komornikach. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach przetwarzania danych  osobowych w Portalu Płatności można znaleźć w Polityce Prywatności dostępnej pod  linkiem: https://platnosci.eurocash.pl/.
      2. posiadającym Konta Sklepu Własnego przejście z poziomu Serwisu do narzędzia  WebPublisher służącego do zarządzania planogramami. Do momentu, w którym  Użytkownik korzysta z Serwisu (tj. porusza się w Serwisie i korzysta z dostępnych w  nim funkcjonalności) jego Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na  zasadach opisanych w Polityce Prywatności. Z chwilą kliknięcia w zakładkę  „Planogramy” Użytkownik zostaje przeniesiony do narzędzia WebPublisher, co  oznacza, że Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane poza Serwisem, tj. w  narzędziu WebPublisher. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach przetwarzania  danych za pomocą narzędzia WebPublisher dostępne są tutaj.
      3. posiadającym Konta Sklepu Franczyzowego oraz Konta Franczyzobiorcy przejście z  poziomu Serwisu do narzędzia Jira służącego do zarządzania planogramami oraz  umożliwiającego dodawanie zadań przez w/w Użytkowników w obrębie tego narzędzia.  Do momentu, w którym Użytkownik korzysta z Serwisu (tj. porusza się w Serwisie i  korzysta z dostępnych w nim funkcjonalności) jego Dane osobowe przetwarzane są  przez Administratora na zasadach opisanych w Polityce Prywatności. Z chwilą kliknięcia  w zakładkę „Planogramy” Użytkownik zostaje przeniesiony do narzędzia Jira, co  oznacza, że Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane poza Serwisem, tj. w  narzędziu Jira. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach przetwarzania danych  za pomocą narzędzia Jira dostępne są tutaj.
      4. posiadającym Konta Sklepu Franczyzowego oraz Konta Franczyzobiorcy przejście z  poziomu Serwisu do zewnętrznego serwisu prowadzonego pod adresem:  www.platforma-dc.pl (dalej: „Platforma Materiałów Marketingowych”). Do momentu, w  którym Użytkownik korzysta z Serwisu (tj. porusza się w Serwisie i korzysta z  dostępnych w nim funkcjonalności) jego Dane osobowe przetwarzane są przez  Administratora na zasadach opisanych w Polityce Prywatności. Z chwilą kliknięcia w  zakładkę „Platforma Materiałów Marketingowych” Użytkownik zostaje przeniesiony do Platformy Materiałów Marketingowych, co oznacza, że Dane osobowe Użytkownika  będą przetwarzane poza Serwisem, tj. w Platformie Materiałów Marketingowych.  Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach przetwarzania danych w Platformie  Materiałów Marketingowych dostępne są tutaj.   
      5. posiadającym Konta Sklepu Franczyzowego oraz Konta Franczyzobiorcy przejście z  poziomu Serwisu do zewnętrznego serwisu prowadzonego pod adresem:  www.interankiety.pl (dalej: „Platforma Zakupowa Razem Taniej”). Do momentu, w  którym Użytkownik korzysta z Serwisu (tj. porusza się w Serwisie i korzysta z  dostępnych w nim funkcjonalności) jego Dane osobowe przetwarzane są przez  Administratora na zasadach opisanych w Polityce Prywatności. Z chwilą kliknięcia w  zakładkę „Platforma Zakupowa Razem Taniej” Użytkownik zostaje przeniesiony do  Platformy Zakupowej Razem Taniej, co oznacza, że Dane osobowe Użytkownika będą  przetwarzane poza Serwisem, tj. w Platformie Zakupowej Razem Taniej. Szczegółowe  informacje o zakresie i zasadach przetwarzania danych w Platformie Zakupowej Razem  Taniej dostępne są tutaj.   
      6. przejście z poziomu Serwisu do zewnętrznego serwisu prowadzonego pod adresem: www.akademiaeurocash.com.pl (dalej: „Platforma Akademii Umiejętności Eurocash”).  Eurocash Franczyza sp. z o.o. nie uzyskuje dostępu do danych osobowych  Użytkownika dostępnych w Platformie Akademii Umiejętności Eurocash – w tym  zakresie administratorem danych osobowych jest właściciel Platformy Akademii  Umiejętności Eurocash, tj. Akademia Umiejętności Eurocash Sp. z o. o. z siedzibą w  Komornikach. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach przetwarzania danych  osobowych w Platformie Akademii Umiejętności Eurocash można znaleźć w polityce  prywatności dostępnej tutaj: https://akademiaeurocash.com.pl/assets/pdf/polityka_prywatnosci_akademia umiejetnosci_eurocash_2022.pdf.
      7. posiadającym Konta Agenta oraz Konto Sklepu Agencyjnego przejście z poziomu  Serwisu do aplikacji PowerBI. Do momentu, w którym Użytkownik korzysta z Serwisu  (tj. porusza się w Serwisie i korzysta z dostępnych w nim funkcjonalności) jego Dane  osobowe przetwarzane są przez Administratora na zasadach opisanych w Polityce  Prywatności. Z chwilą kliknięcia w zakładkę „PowerBI” Użytkownik zostaje przeniesiony  do aplikacji PowerBI, co oznacza, że Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane  poza Serwisem, tj. w aplikacji PowerBI. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach  przetwarzania danych w aplikacji PowerBI dostępne są tutaj.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Administrator umożliwia Użytkownikom w ramach Serwisu lub Aplikacji składanie zamówień  za ich pośrednictwem. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji wymaga  przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Dane osobowe będą przetwarzane w celu
    1. złożenia zamówienia i jego obsługi – podstawą prawną przetwarzania danych jest  niezbędność przetwarzania do świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    2. 3.6.2. ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną  przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)  polegający na obronie jego interesów gospodarczych.

FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się, przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego, z dedykowanymi dla Użytkownika osobami spośród personelu  Administratora lub prowadzenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy Użytkownikiem  posiadającym Konto Franczyzobiorcy lub Konto Agenta, a powiązanymi z tymi Użytkownikami  Kontami Sklepów Franczyzowych lub Kontami Sklepów Agencyjnych. Skorzystanie z  formularza wymaga przetwarzania Danych osobowych Użytkownika przypisanych do jego Konta oraz zawartych w treści wiadomości wysłanej za pośrednictwem formularza  kontaktowego. Dołączenie załącznika do formularza przez Użytkownika jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi zapytania przesłanego przez udostępniony w  Serwisie lub w Aplikacji formularz kontaktowy – podstawą prawną przetwarzania jest  niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b  RODO), a w przypadku danych podanych dobrowolnie (m. in. załącznika w postaci np. zdjęcia  faktury czy towarów) podstawą prawną przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

KALENDARZ

  1. Administrator zapewnia w Serwisie i Aplikacji funkcjonalność o nazwie Kalendarz  umożliwiającą dodawanie przez personel Administratora dla Użytkowników lub przez samych  Użytkowników wydarzeń w tym Kalendarzu. Administrator nie ma dostępu do wydarzeń  dodanych do Kalendarza samodzielnie przez Użytkowników. W pozostałym zakresie,  Kalendarz wymaga przetwarzania danych osobowych Użytkownika przypisanych do konta i  zamieszczonych w treści wpisów w Kalendarzu.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu umożliwiania Użytkownikom korzystania funkcjonalności Kalendarza i udostępniania wpisów pomiędzy Użytkownikami, których Konta  są powiązane – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do  wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

POWIADOMIENIA POP-UP

  1. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na otrzymywanie powiadomień pop-up, Użytkownik  będzie otrzymywał powiadomienia w postaci komunikatów wyświetlanych w Serwisie jako  nowe okienko zawierające informacje bezpośrednio związane z Serwisem lub Kontem  Użytkownika, w tym o brakach zamówionych towarów w nadchodzącej dostawie,  przekroczeniu limitu kredytowego lub nadchodzących wydarzeniach dodanych w Kalendarzu  („systemowe powiadomienia pop-up”). Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie  uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu  komunikacji serwisowej w związku z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na otrzymywanie  takiej komunikacji.   

POWIADOMIENIA PUSH

  1. W przypadku wyrażenia odrębnej zgody na otrzymywanie powiadomień push Użytkownik  będzie otrzymywał powiadomienia w Aplikacji w postaci komunikatów wyświetlanych na  urządzeniu mobilnym Użytkownika zawierających informacje bezpośrednio związane z  Aplikacją lub Kontem Użytkownika, w tym o brakach zamówionych towarów w nadchodzącej  dostawie, przekroczeniu limitu kredytowego lub nadchodzących wydarzeniach dodanych w Kalendarzu („systemowe powiadomienia push”). Podstawą prawną przetwarzania jest  prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na  prowadzeniu komunikacji serwisowej w związku z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na  otrzymywanie takiej komunikacji.  

 

  1. PLIKI COOKIES ORAZ PODOBNA TECHNOLOGIA  
    1. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają  informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie  informacji o Użytkowniku np. dotyczących logowania lub preferencji językowych.  Administratorem danych przetwarzanych w związku z wykorzystywaniem plików cookie jest  Eurocash Franczyza Sp. z o. o. W Serwisie Administrator wykorzystuje własne pliki, które są  instalowane bezpośrednio przez Serwis. Wykorzystywane są również plików cookies stron  trzecich - które są plikami cookies z domeny innej niż domena odwiedzanej witryny – przede  wszystkim do działań analitycznych Administratora.
    2. Serwis wykorzystuje pliki cookies przede wszystkim do zapewnienia poprawnego  funkcjonowania strony internetowej, zapamiętania wyborów Użytkownika na stronie  – a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika odpowiedniej zgody – także do analizy  i śledzenia ruchu w Serwisie. 
    3. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, które Administrator  wykorzystuje w Serwisie. Administrator wykorzystuje regularnie narzędzia do skanowania  Serwisu, w celu ustalenia, jakie pliki cookie są przechowywane w urządzeniu Użytkownika,  tak aby lista stosowanych plików cookie była jak najbardziej dokładna. Administrator stosuje  następujące kategorie plików: niezbędne, funkcjonalne oraz analityczne.

NIEZBĘDNE PLIKI COOKIES

  1. Korzystanie przez Administratora z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla  prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na  potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach  związanych ustawieniem opcji prywatności.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych w związku ze stosowaniem niezbędnych  plików cookies jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b  RODO).
  3. Jeżeli Użytkownik chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików z tej  kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia,  należy kliknąć przycisk „Zarządzaj cookies", który znajduje się w punkcie 6 Polityki  Prywatności lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej podstrony Serwisu. Po  pojawieniu się bannera cookie należy wybrać przycisk „Zarządzaj cookies" i następnie  rozwinąć listę „Niezbędne pliki cookie", następnie znajdujący się poniżej przycisk „Szczegóły”. 

FUNCKJONALNE I ANALITYCZNE PLIKI COOKIES

  1. Funkcjonalne pliki cookies są stosowane w celu zapamiętania i dostosowania Serwisu do  wyborów Użytkownika m.in. w zakresie preferencji językowych. Funkcjonalne pliki cookies  mogą być instalowane przez Administratora i jego partnerów za pośrednictwem Serwisu.
  2. Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie informacji takich jak liczba wizyt i źródeł  ruchu w Serwisie. Są one stosowane w celu ustalenia, które strony są bardziej, a które mniej  popularne oraz aby zrozumieć, jak Użytkownicy poruszają się po stronie poprzez prowadzenie  statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Przetwarzanie danych odbywa się w celu poprawy  wydajności Serwisu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc  na celu ustalenia Twojej tożsamości. Analityczne pliki cookies mogą być instalowane przez  Administratora i jego partnerów za pośrednictwem Serwisu.4.9. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w związku ze stosowaniem  funkcjonalnych i analitycznych plików cookies przez Administratora, jest jego uzasadniony  interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na zapewnieniu najwyższej jakości usług  świadczonych w Serwisie, w związku z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na ich  zapisywanie (osobną dla plików analitycznych, osobną dla plików funkcjonalnych).
  3. Przetwarzanie Danych osobowych w związku z wykorzystaniem funkcjonalnych  i analitycznych plików cookies jest uzależnione od uzyskania zgody Użytkownika na  wykorzystanie (osobno) funkcjonalnych i analitycznych plików cookies za pośrednictwem  platformy zarządzania zgodą cookies. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana za  pośrednictwem tej platformy.
  4. Jeżeli Użytkownik chce uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych plików tych  kategorii tj. nazwy poszczególnych cookies, opisu działania, okresu ważności i pochodzenia,  należy kliknąć przycisk „Zarządzaj cookies", który znajduje się w punkcie 6. Polityki  Prywatności – „Zarządzaj cookies" lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce każdej  podstrony Serwisu. Po pojawieniu się bannera cookie należy wybrać przycisk „Zarządzaj  cookies" i następnie rozwinąć listę „Analityczne pliki cookie” albo „Funkcjonalne pliki cookies”,  następnie znajdujący się pod każdą z list przycisk „Szczegóły”. 
     

  1. NARZĘDZIA ANALITYCZNE STOSOWANE PRZEZ PARTNERÓW  ADMINISTRATORA
    1. Administrator oraz jego Partnerzy stosują różne rozwiązania i narzędzia wykorzystywane dla  celów analitycznych i marketingowych. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat  tych narzędzi. Szczegółowe informacje w tym zakresie można natomiast znaleźć w polityce  prywatności danego partnera.
    2. Aktualna i kompletna lista Partnerów Administratora, dostępna jest pod linkiem: tutaj

GOOGLE ANALYTICS

  1. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy  sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów  dotyczących funkcjonowania Serwisu. Google nie wykorzystuje zebranych danych do  identyfikacji Użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji.  Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można  znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.

 

  1. ZARZĄDZANIE USTAWIENIAMI COOKIES
    1. Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym  uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu Użytkownika, wymaga uzyskania  zgody Użytkownika. W Serwisie Administrator odbiera od Użytkownika zgodę za  pośrednictwem platformy zarządzania zgodą cookies. Zgoda ta może być wycofana w każdym  momencie według zasad opisanych w punkcie 6.3. poniżej.
    2. Zgoda nie jest wymagana jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest  niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia  treści) – Użytkownik nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookies, jeśli chce  korzystać z Serwisu.
    3. Wycofanie zgody na zbieranie plików cookies w Serwisie możliwe jest za pośrednictwem  platformy zarządzania zgodą cookies. Użytkownik może wrócić do bannera poprzez kliknięcie  w poniższy przycisk „Zarządzaj cookies” lub przycisk o tożsamej treści dostępny w stopce  każdej podstrony Serwisu.
    4. Po wyświetleniu bannera, Użytkownik może wycofać zgodę poprzez kliknięcie przycisku  „ZARZĄDZANIE COOKIES". Następnie należy przesunąć suwak przy wybranej kategorii  plików cookies i wcisnąć przycisk "ZAPISZ USTAWIENIA I ZAMKNIJ”.
    5. Użytkownik ma również możliwość wycofania zgody poprzez zmianę ustawień przeglądarki.  Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:
      1. Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet explorer-delete-manage-cookies  
      2. Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka 
      3. Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
      4. Opera: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookie.html/ 
      5. Safari: https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB.  
    6. Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień  prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych  pod poniższymi linkami: 
      1. http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory  
      2. http://optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN.  
    7. Aby skorzystać z praw do dostępu, poprawienia, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia,  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zgłoszenia skargi lub zadania  innego pytania w zakresie plików cookies, należy przesłać zapytanie na adres iod_ecf@eurocash.pl lub inne dane kontaktowe Administratora wskazane w Polityce  prywatności.
       
  2. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub obsługi zapytania, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu  względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania  danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.    
    2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest  niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami.  Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
       
  3. UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
    1. Podmiotom danych przysługują następujące prawa:
      1. prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie  Administrator przekazuje osobie fizycznej zgłaszającej żądanie informację  o przetwarzaniu danych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych  przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym są ujawniane,  i planowanym terminie usunięcia danych;
      2. prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię  przetwarzanych danych dotyczących osoby fizycznej zgłaszającej żądanie;
      3. prawo do sprostowania – Administrator zobowiązany jest usuwać ewentualne  niezgodności lub błędy przetwarzanych Danych osobowych oraz uzupełniać je, jeśli  są niekompletne;
      4. prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych,  których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów,  dla których zostały zebrane;   
      5. prawo do ograniczenia przetwarzania – w razie zgłoszenia takiego żądania  Administrator zaprzestaje wykonywania operacji na Danych osobowych  – z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi zasadami retencji lub dopóki  nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych (np. zostanie wydana  decyzja organu nadzorczego zezwalająca na dalsze przetwarzanie danych);   
      6. prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie – w zakresie, w jakim dane  są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową  lub wyrażoną zgodą – Administrator wydaje dane dostarczone przez osobę, której  one dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych przez komputer. Możliwe  jest także zażądanie przesłania tych danych innemu podmiotowi, jednakże  pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne możliwości zarówno  po stronie Administratora, jak również wskazanego podmiotu;   
      7. prawo sprzeciwu – Podmiot danych może w każdym momencie sprzeciwić się – z  przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – przetwarzaniu Danych  osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu  Administratora (np. względów związanych z ochroną mienia); sprzeciw w tym  zakresie powinien zawierać uzasadnienie; 
      8. prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej  zgody, Podmiot danych ma prawo wycofać ją w dowolnym momencie, co jednak nie  wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;    
      9. prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie Danych osobowych  narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony Danych osobowych,  Podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie  Danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu Podmiotu  danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia.  W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
         
  4. ZGŁASZANIE ŻĄDAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ PRAW 
    1. Żądanie dotyczące realizacji praw Podmiotów danych można zgłosić:
      1. w formie pisemnej na adres Administratora;   
      2. drogą elektroniczną na adres e-mail: iod_ecf@eurocash.pl
    2. Wniosek powinien, w miarę możliwości, precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie, tj.  w szczególności:   
      1. z jakiego uprawnienia chce skorzystać osoba składająca wniosek (np. prawo do  otrzymania kopii danych, prawo do usunięcia danych, itd.);   
      2. jakiego procesu przetwarzania dotyczy żądanie (np. korzystanie z określonej usługi,  aktywność w określonym serwisie internetowym, itp.);   
      3. jakich celów przetwarzania dotyczy żądanie (np. cele związane ze świadczeniem  usług itp.).   
    3. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie  zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich  danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji  żądania.   
    4. Żądanie może zostać zgłoszone osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika (np. członka  rodziny). Ze względu na bezpieczeństwo danych Administrator zachęca do posługiwania  się pełnomocnictwem w formie poświadczonej przez notariusza lub upoważnionego radcę  prawnego bądź adwokata, co istotnie przyspieszy weryfikację autentyczności żądania.   
    5. Odpowiedź na zgłoszenie powinna zostać udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania.  W razie konieczności przedłużenia tego terminu Administrator informuje wnioskodawcę  o przyczynach tego działania.    
    6. W przypadku, w którym żądanie zostało skierowane do Administratora elektronicznie,  odpowiedzi udziela się w tej samej formie, chyba, że wnioskodawca zażądał udzielenia  odpowiedzi w innej formie. W innych przypadkach odpowiedzi udziela się pisemnie.  W przypadku, gdy termin realizacji żądania uniemożliwia udzielenie odpowiedzi drogą  pisemną, a zakres danych wnioskodawcy przetwarzanych przez Administratora umożliwia  kontakt drogą elektroniczną, odpowiedzi należy udzielić drogą elektroniczną.
       
  5. ZASADY POBIERANIA OPŁAT
    1. Postępowanie w sprawie składanych wniosków jest nieodpłatne. Opłaty mogą zostać pobrane  jedynie w przypadku:   
      1. zgłoszenia żądania wydania drugiej i każdej kolejnej kopii danych (pierwsza kopia  danych jest bezpłatna); w takim wypadku Administrator może zażądać uiszczenia  opłaty w wysokości 250 zł. Powyższa opłata zawiera koszty administracyjne  związane z realizacją żądania;   
      2. zgłaszania przez tę samą osobę żądań nadmiernych (np. niezwykle częstych)  lub ewidentnie nieuzasadnionych; w takim wypadku Administrator może zażądać  uiszczenia opłaty w wysokości 250 zł. Powyższa opłata zawiera koszty prowadzenia  komunikacji oraz koszty związane z podjęciem żądanych działań;    
    2. W razie kwestionowania decyzji o nałożeniu opłaty osoba, której dane dotyczą, może złożyć  skargę do organu nadzorującego przetwarzanie Danych osobowych, właściwego ze względu  na miejsce zwykłego pobytu tej osoby, jej miejsce pracy lub miejsce popełnienia  domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony  Danych Osobowych. 
       
  6. ODBIORCY DANYCH
    1. W pewnych przypadkach, o ile jest to konieczne dla osiągnięcia opisanych wyżej celów, Dane  osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, świadczącym na rzecz Administratora  usługi (np. dostawcom usług IT, dostawcom narzędzi analitycznych, agencjom analitycznym i  marketingowym).
    2. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących  Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia  takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami  obowiązującego prawa.
       
  7. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
    1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG)  różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator  przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem  odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:   
      1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach,  w odniesieniu, do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej  dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych  osobowych; w niektórych wypadkach Komisja Europejska wymaga dodatkowo, aby  taki podmiot przetwarzający uczestniczył w zatwierdzonych przez nią programach  zrzeszających podmioty spoza EOG, których uczestnicy mają obowiązek  zapewnienia Danym osobowym takiej samej ochrony, jaka przysługuje im w Unii  Europejskiej (szczegółowe informacje znajdują się tutaj);   
      2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;  wraz z wymaganymi dodatkowymi środkami bezpieczeństwa zapewniają one Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej;  wzory umów znajdują się tutaj
      3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ  nadzorczy.
         
  8. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH 
    1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Dane osobowe  przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim,  że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to  niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie  operacje na Danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych  pracowników i współpracowników.
    2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne  podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków  bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie  Administratora. 
       
  9. DANE KONTAKTOWE   
    1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail eurocash@eurocash.pl lub adres korespondencyjny Administratora.   
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się  poprzez e-mail iod_ecf@eurocash.pl pisemnie na adres siedziby Administratora w każdej  sprawie dotyczącej przetwarzania Danych osobowych. 
       
  10. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI 
    1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.  15.2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 11.09.2023 r.